Friday, June 4, 2010

Projektues House Kinema - Burimi i Faqja Entertainment

A doni të keni në kinema përvojën më të mirë në intimitetin e shtëpive tuaja? E pra, shumë njerëz kanë një ëndërr për të bërë shtëpitë e tyre në një kinema në shtëpi dhe të gëzojnë film përvojë përsosur në intimitetin e shtëpitë e tyre. Megjithatë, kjo mund të ndodhë që përkundër të të gjitha burimeve dhe të burimeve, ju nuk jeni në gjendje të gjejë më të mirë projektori shtëpi kinema për ju. Pra, këtu janë disa pika që ju duhet të marrë në njoftim, ndërsa ju të shkojnë jashtë për të blerë tuajshtëpi kinema> projektues.

Dhe mbi të gjitha pikë e parë që duhet të merren në konsideratë duke vendosur lidhje më të mirë të produkteve të kinemasë në shtëpi është zgjidhja amtare e projektues tuaj. Ka disa shumë të zakonshme dhe të njohur gjerësisht rezolutat që janë WVGA, WSVGA ose WXGA. 'W' qëndron për ekran të gjerë dhe më të larta të rezolutës është, më shumë janë piksele dhe për këtë arsye efekti kinemasë është më e mira. Kështu një minimum i zgjidhjes WXGA duhet të jetë idealezgjedhje për të gjithë në këtë rast. Nëse ju nuk planifikojnë të ketë ndonjë HD (definicion i lartë), burimet në të ardhmen e afërt, atëherë është zgjidhje më të mirë kaloni në të mesme WXGA.

Pastaj vjen raporti dallim në pajisjen tuaj. E madhe e racioneve dallim është, ndryshimi më të mirë të bardh e zi do të tregoi se deri me projektor. Raporti kundërta është e tillë që e zezë është raporti më mirë se të bardhë. Shkëlqim që shtëpinë projektor juaj duhet të ofrojë duhet të jetë 700-2000lumens. Gjithashtu, ju duhet të blini një ekran projektor, në qoftë se ju doni të merrni dobitë maksimale nga projektues tuaj. Megjithatë, kjo nuk ka të bëjë me një ekran të madh. Sepse, një ekran të madh, mund të mos jetë më të mirë. Pra, ju duhet të merrni të ekranit e cila duhet të jetë mjaft e mirë për të ju japin film prefekt shikuar përvojë, por nuk duhet të jetë tepër i madh.

Pra, blej TV projektues shtëpinë tuaj duke mbajtur parasysh këto çështje dhe me siguri ju do të merrni përvojë shikuar filmin më të mirë!

Relate Link : ±7±:The Best Low Price Bread Maker & Recipe ±1±: Best Buy Cheap Samsung High Definition TVs !: Khaki Skirt Sale !#: Promotion Cheap Mattresses








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。